Škola základ života III – Sexualizace dětí a Nevratné poškození (gender ideologie)

Cyklus Škola základ života I O žalostném stavu našeho školství zde.

Cyklus Škola základ života II Vychovávejme zdravě sebevědomé, vzdělané a šťastné potomky! zde

Odkaz na přednášku Mgr. Tesaře „Sexuální výchova v rodině a ve škole“ v podání Mgr. Michala Tesaře, PhD. (29.1.2025, Brno)

7. díl (7/17) – SPECIÁL: Sexuální výchova na školách: Plíživé nasouvání systému absolutní devastace našich dětí, vnuků a dalších pokolení – Zatím „dobrovolně – povinně“: BRAŇME SE, ještě to můžeme zvládnout (žádejte o vyjmutí dětí ze sexuální výuky – ještě to lze, brzy může být pozdě).
Doporučení MŠMT k realizaci sexuální výchovy v základních školách – Příručka pro učitele: Sexuální výchova – vybraná témata – Standardy pro SV v Evropě – Co se o sex. výchově píše v Istanbulské úmluvě – Úmluva o právech dítěte aj.
Nátlak přes školní vzdělávací programy: Téma sexuální výuky (SV) je tzv. „průřezové téma“, tj. může se objevit (být probíráno) prakticky ve všech předmětech včetně češtiny – V rámcových programech to uvedeno není, ale vyžaduje se to: Soustředěný tlak na školy, aby SV zavedly dobrovolně (např.na realizaci se mají podílet všichni pracovníci školy ) – Odmítnout to jsme měli čas minimálně od r. 2009, kdy školy obdržely výše uvedené příručky a doporučení. Teď se to pomalu začíná vyžadovat.
Netradiční metody výuky (např. návštěva gynekologické ordinace, hraní rolí, postojové hry, motivační hra „kompot“ apod.) – Do budoucna: SV bez možnosti uvolnit děti z výuky + SV bude KLASIFIKOVANÝ předmět!
Občanka 7 – marketingový specialista – učebnice zde: (můžete prolistovat): https://www.etaktik.cz/obcanka-7-marketingovy-specialista-ucebnice/

S Milenou Míčovou procházíme knihu Abigail Shrier, která pojednává o tom, jak transgender ideologie na školách a sociálních sítích ničí naše děti a zejména dívky.

10. díl (10/17) NEVRATNÉ POŠKOZENÍ – 1.část – Nejčastější manipulace: „Máte-li pocit, že jste trans, tak JSTE trans.“ „Téčko (testosteron) vyřeší všechny vaše problémy.“ „Pokud vás rodiče milují, podpoří vaši identitu“ „Nepodpoří-li rodiče vaši identitu, pravděpodobně se zabijete.“ Rady Abigail Shrier rodičům:

  1. Nepodporujte genderovou ideologii v rámci vzdělávání svého dítěte. Buďte ve střehu a sledujte to!
  2. Nedávejte dítěti smartphone, aby mohlo trávit hodiny na sociálních sítích, kde různí influenceři „pomáhají“ vašim dětem k objevování jejich transindentity.
  3. Vy i vaše dátě zachovávejte své soukromí. Nezveřejňujte se na soc. sítích.
  4. Mluvte se svým dítětem pravidelně, zajímejte se o jeho aktivity, o jeho problémy, čím žije, co ho těší, co ho trápí. Najděte si čas na SPOLEČNÉ činnosti.
  5. Při prvním náznaku indoktrinace jednejte RYCHLE! (víc v pořadu)
  6. Jak jednat: Fyzicky odvést své dítě z prostředí, kde se to dělo!
  7. Vyjměte dítě z vrstevnické skupiny, která to podporuje, včetně internetových skupin.
  8. Nevzdávejte se své rodičovské autority! Neustupujte!
  9. Ubezpečujte své dcery, že být ženou je krásné 😊. A chlapce podporujte v tom, jací báječní muži z nich rostou!

11. díl (11/17) NEVRATNÉ POŠKOZENÍ – 2.část Gender ideologie na školách v USA: Mateřské školy: Představení genderových stereotypů a kladení otázek dětem – výuka genderové slovní zásoby
ZŠ: Biflování gender názvosloví jako dřív třeba zeměpisu, zapojování do her typu: „Představ si, že jsi…“, soustavné omílání Víte, co je „cis gender?“ Ne? Tak to budete koukat! – Rodič jako bachař a tyran. Odcizování dětí rodičům
SŠ: Agresivní, nestydatá, vulgární a sprostá propaganda, včetně porna, análního sexu apod. – Formování dvou táborů: „My a oni“. Celoroční genderové akce (Den comming outu, Dějiny LGBT, bohoslužby za transgender apod.)
VŠ: Veškeré změny bez rodičů, 80% VŠ hradí operace, testosteron se vydává jen na informovaný souhlas – otřesný příběh Meredith aj. Naše odpovědnost za současné i budoucí dění.
Odkazy:
https://www.nespokojeny.cz/unicef-vyzyva-k-vetsimu-pristupu-deti-k-pornografii-usnadni-to-jejich-zneuzivani/

12. díl (12/17) NEVRATNÉ POŠKOZENÍ – 3.část – Sociální nákaza: Co to znamená, jak vzniká a jak se šíří. S Milenou Míčovou procházíme (nejen) knihu Abigail Shrier, která pojednává o tom, jak transgender ideologie na školách a sociálních sítích ničí naše děti a zejména dívky. Sociální epidemie v minulosti: 17. století: čarodějnictví (procesy v Salemu) 18. století: nervové poruchy u žen 19. století: neurastenie 20. století: anorexie, bulimie, sebepoškozování. Tyto procesy jsou jasně řízeny: strukturní a bezstrukturní řízení.

2 Comments on “Škola základ života III – Sexualizace dětí a Nevratné poškození (gender ideologie)”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *