Přednášky generála K. P. Petrova o řízení společnosti, Ťumeň, 2004 – český dabing

Poslechněte si /prostudujte také přednášku V.V.Pjakina o struktuře elit.

1. díl (1/8) – Úvod do KSB (Koncepce sociální bezpečnosti) – 1. část.

Z obsahu: Co je to globalizace a kdo ji vedl/vede: Přečtěte si román B. Pruse „Faraon“ – Proč se Hitler během 2. sv. války ani nedotkl Švýcarska? – Proč některé země „prosperují“ a jiné ne? – Globální „mafie“, banky a korporace atd. ovládají 50% bohatství, které nahromadilo celé lidstvo – Kdo a proč rozpoutal (nejen) 1. a 2. světovou válku? – Teorie „zlaté miliardy“ – Problém se surovinami – Ekologie – Reálná ekonomika a výměna zboží – Světem vládnou lichváři: Jak to dělají? – Potřebujeme dolar? – 11. září 2001 – Jak rozkládali SSSR a prognóza pro USA z r. 2004 – Kdo (co) je Kozma Prutkov? – Vnitřní, vnější a globální politika – Stoleté plány ve vztahu k lidstvu – Jaké jsou (obecně) cíle válek a jak jich lze dosáhnout? – Direktiva Allena Dullese (Jak rozvrátit společnost) – Harvardský projekt na zničení SSSR – Neřízené procesy NEEXISTUJÍ! Impéria se SAMA od SEBE NEROZPADAJÍ! – Kdo panuje v zemi? – Klany (např. Jelcinova „Rodinka“, klan Lužkova atd.) – Kdo vítězí v horké a kdo ve studené válce – Počátky vzniku KSB – Role filosofie v životě lidí – Materialismus vs idealismus = Rozděl a panuj – Jak je to ve skutečnosti: hmota se přeměňuje podle míry vývoje (MIM – Matérie, informace, míra) – Program přednášek: 1. MIM, 2. Vazba příčiny a následku, 3. Historie lidstva = řízený proces – Kdo je nejlepším otrokem? aj.

2. díl (2/8) – Úvod do KSB (Koncepce sociální bezpečnosti) – 2. část.

Z obsahu: Z obsahu: Pyramida moci a pyramida znalostí – Vnitřní, vnější a globální politika – Kdo nezná globální politiku, je rukojmím toho, kdo ji provádí. Bipolární svět – Rozděl a panuj: Byl rozdělen SSSR, plánuje se rozdělení Ruska, ale i USA, přičemž panstvo zůstává stejné – Hebrejci = 1. oběť globální mafie – Vedení války metodou kulturní spolupráce: Semité v poušti (42 let): Ve dne vojenská cvičení a večer vymývání mozků: Nedávej na úrok bratru svému (Židovi), cizincům na úrok dávej…A budeš vládnout nad mnohými pronárody, ale oni tebou vládnout nebudou… (biblická koncepce zotročení lidstva) – Obřízka způsobuje nesprávné formování algoritmu činnosti mozku – Genetika vymezuje pevné časové rámce pro vývoj viz Mauglí – Výroba biorobotů – Globální mafie se skryla (nikdo neví, kdo to je a kde sídlí) – Práce se dělí na produktivní a řídící (nikoli na duševní a manuální) – Kdo přijde po Hebrejcích – scientologové? – Rozkol v globální mafii – Typy psychiky (zvířecí, biorobot (zombie), démon, Člověk, zvrácený do nepřirozenosti – zpustlíci) – Jaký typ psychiky převládá v naší společnosti? „Ber od života vše!“ Šest priorit řízení – Strukturní a bezstrukturní řízení – NEŘÍZENÉ PROCESY NEEXISUJÍ 😊.

3. díl (3/8) – Úvod do KSB (Koncepce sociální bezpečnosti) – 3. část.

Z obsahu: Uspořádání společnosti: Dvě koncepce: 1. Spravedlivá společnosti (v souladu s Božím záměrem) 2. „Otrokářská společnost“ (davoelitarizmus) – Ideologie zakrývají zločinnou podstatu davoelitarizmu – 5 druhů moci: 1. Konceptuální, 2. Ideologická, 3. Zákonodárná, 4. Výkonná, 5. Soudní – Beze změny KONCEPTUÁLNÍ MOCI se NIC NEZMĚNÍ!!! – Změna informačního stavu: Davoelitární pyramida a Pyramida vědění – Zákon času (obměna informací, technologií apod.) – Lékem je získání znalostí a přeměna davu v LID. – Ekonomika: Jak jsou určovány ceny – úrok – úvěr – Plánovaná ekonomika vs tržní ekonomika (je nesmysl, stavíme proti sobě, co se má doplňovat) – Volby jako nástroj davoelitarizmu – Proč vznikl marxismus („mraksismus“) a jaké miny proti lidstvu v něm byly založeny? – Proč došlo k revoluci v Rusku 1917 – „Obyčejní příznivci“ davoelitarizmu vs trockisté – Světová permanentní revoluce: Lenin a Trockij – J.V.Stalin – Mrtvá a živá voda (Teorie a praxe) aj.

4. díl (4/8) – Globální historický proces (GHP) jako součást globálního evolučního procesu (GEP)

Z obsahu: Budoucnost vyrůstá z minulosti (nikoliv ze současnosti) – Opravdová historie začala až od křtění Rusi (978)? – O čem svědčí vykopávky? Kdo se postaral o ukončení ruského písma? (Cyril a Metoděj) – Vzdělávání formuje kaleidoskopický idiotismus (žádné souvislosti). GHP jako součást GEP – Vznik člověka – Duše – Vědomí, podvědomí… Převtělování? – Blokování vzpomínek – Materialismus vs idealismus – MIM (matérie, informace, míra) – Biopole člověka aj.

5. díl (5/8) – Globální historický proces (GHP) – O smyslu lidského života a dalších otázkách

Z obsahu: Proč se neobjevují nové biologické druhy? Otázky okolo vzniku člověka – Co je to genetická zamknutost – Čí rozum řídí evoluci biosféry? (Nebo se vše stalo náhodou?) – Bůh s námi promlouvá jazykem životních okolností: Všechna odhalení (vědecká atd.) pocházejí od Boha – Matrice – Celovesmírná míra (matrice) – Biosféra (obousměrné působení) – Vesmír=řidič, Země=auto – Hierarchicky nejvyšší řízení – Samořízení – Boží dopuštění – Co je to MÍRA – Mírou protéká energo-informační tok – Řízení má vždy nějaký cíl: Smysl života člověka: každý člověk je jedinečný, tj. je dítětem božím a má svůj smysl: Poznat cíl, kvůli kterému existujeme, lze pouze od Boha: je nutné s Bohem vstoupit v dialog – Lidstvo jako celek také má svůj smysl – Genetická podmíněnost člověka i lidstva – l. se může vměšovat do přírody, tj. může realizovat Boží záměr nebo zahynout (působit proti Boží vůli) – Rozdíl mezi zvířetem a člověkem – Typy civilizací (a kultury): 1. Technokratická: závislost na technosféře (nevolnictví, čl. je podřízen) – 2. Technologická kultura (technika lidem slouží, nevládne jim) – 3. Biologická kultura orientovaná na osvojení si genetického potenciálu čl. – život v souladu s přírodou) – Otázky: 1. Co je v rozvoji kultury dobro? (např. počítač) – 2. Co je třeba zlikvidovat? – O formování individuálních dovedností člověka: Početí: Telegonie – Dětství – Soužití s prarodiči – Školy, školky… atd. Formování člověka probíhá na základě jeho individuální matrice – genetického potenciálu – Obřízka 8. den a její následky – Co je to Osud: každý člověk se rodí a je počat v rámci určitých rytmů, které na něj působí (astrologie): Č. má svoji pravděpodobnostní předurčenost, ale může měnit svůj osud –
Jak vznikaly národní kultury: potenciály jedn. národů – Teorie Gumiljova – slovo=míra=kód, který odráží objektivní realitu – Rusko: civilizační matrice (mnoho národů a kultur) – Organizace společnosti nese kulturu – Kultura je faktorem životního prostředí, které působí na lidi – Vnucování cizí kultury nefunguje (proto se provádí genocidy – viz.gen.Rusů na všech prioritách) – Pravda a lež – Dvě koncepce: Spravedlivá a nespravedlivá – trockisté – Marxismus – Ten, kdo lže, koná vždy nespravedlnost – vždy a za všech okolností je třeba mluvit pravdu – lež se stala hlavním faktorem vývoje kultury a GHP a GEP, a to vedlo ke globální systémové krizi.

6. díl (6/8) Trojjedinost (Matérie – Informace – Míra

Z obsahu: Jak egyptští žreci oklamali lidstvo: Oddělení vědy od náboženství – odebrání MÍRY – Politika „Rozděl a panuj“ – Kaleidoskopický idiotismus – Idealismus vs Materialismus –Čemu měl sloužit ve skutečnosti marxismus? Rusko jako civilizace – Proč nikdo v R. „nepovstal“ v r.1991? – Všechny procesy ve vesmíru jsou vlnění – Co je to hmota: Veškerá hmota je uspořádaná – Nejsou věci bez obrazu aj. Velice důležitý díl!

7. díl (7/8) – „Nejlepší otrok je ten, který ani nechápe, že je otrokem, a svoje řetězy si užívá“.

Z obsahu: Davoelitarizmus: Žreci, elita, dav – Vše vychází ze záměrně lživé klasifikace lidské práce, která se údajně dělí na duševní a fyzickou – Je to lež! Copak tesař, který staví srub, nepřemýšlí u toho, co dělá? Práce je řídící a produktivní – Rozvoj výroby vedle ke společenskému sjednocení práce (ne k dělbě práce!) – Profesionalismus – O řídící práci (ŘP) nám nikdo nic neříká – Klanové uzavírání (předávání vědomostí dětem, ne ostatním, např. šamani 😊), které vedlo ke zformování „elity“ (monopolní přístup ke znalostem) – Struktura společnosti a znalosti: Pyramida moci a Pyramida znalostí – žréčestvo se zvrhlo ve znacharstvo (satanismus, čarodějnictví) – Pravé Učení Ježíše Krista bylo zkaženo (uneseno) – Biblická koncepce zotročení lidstva – Pravé Učení JK je uloženo ve Vatikánu a v Habsburské knihovně ve Vídni (65 původních apokryfů) – Spravedlnost spočívá v poskytnutí znalostí lidem – Co nutí lidi, aby trpěli elitu? – Co je to dav? – Izrael: GP se ho potřebuje Izraele, protože z Izraelitů vzniká národ aj.

Podívejte se na film Faraon.

8. díl (8/8) – Davo-„elitarismus“ se nevyhnutelně zhroutí! 😊🇨🇿🇸🇰 – „Ty z davu, staň se člověkem! Všechno k tomu ti bylo shůry dáno!“ – „Záchrana tonoucích je v rukou samotných tonoucích.“

Z obsahu: Všechny pochody (duch, hmota) jsou provázané a nesou proces trojjedinosti. Objektivní realita se mění podle stupně svého vývoje. Proč došlo ke 2. sv. válce? (SSSR se stával přitažlivým pro lidstvo obecně) – J.V.Stalin nikdy nebyl marxista – DE stojí na omezování poskytování znalostí – Stalin: „Vzdělání lidu“ – GP nasazuje všude loutky, které posléze odstraňuje – O Hebrejcích – Lukašenko chce založit dynastii s dědičným trůnem – Ideálem GP je indický fašismus (kasty) – Pumpování strachu do společnosti (terorismus atd.) – Systém mez. Terorismu připravuje lidstvo k přijetí fašistické společnosti – Nevyhnutelnost krachu DE systému: Znalosti se šíří mezi lidi – Za jakých podmínek bude pokračovat existence lidstva: a) osvojí si geneticky podmíněný potenciál rozvoje, b) zaujme stabilní místo v biosféře a c) bude vytvářet podmínky pro rozvoj biosféry. Mechanismus sebezničení DE: drancování zdrojů planety: Demograficky podmíněné a degradačně-parazitické potřeby. Marxismus – permanentní světová revoluce: Lenin a Trockij (revoluce v Mexiku, Maďarsku, Číně atd.). – Lenin to přerušil (Brestlitevský mír, za to byl zavražděn) – nastoupit měl Trockij, ale nastoupil Stalin: nebyl však pánem v zemi až do bitvy u Kurska – do té doby byli trockisté všude (vč. náčelníků gulagů – boj o moc mezi klany tehdy i dnes – tehdy Zinovjev – Kameněv, dnes: regiony vs např. Rodinka) – Závod ve spotřebě slouží ke zbavení se slabých – Musíme žít v souladu s přírodou – Jak likvidují globalisté USA – Pyramida: GP (zdegenerovaní žreci) – „elity“ (Finanční / „umělecká“ / Technická – Dav – Lidstvo žije jako na ponorce (vše je propojeno, ponorka je postavena) – Hroucení DE pyramidy skrz prostup znalostí od shora dolů – Zákon času a obnova informací – Pokud se lidé nedokáží přizpůsobit změnám, zahynou – direktivní řízení se přežilo – je třeba přejít na samořízení: k tomu lidé potřebují znalosti: Změny ve vzdělávání: je třeba změnit vztah k učení: člověk se musí učit celý život – je třeba ovládat metodologii, tj. správné chápání okolního světa, jak probíhají všechny procesy atd. – VĚDOMOSTI MUSÍ BÝT PŘÍSTUPNÉ VŠEM.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *